Dup Dap Dup Dap..tapi akhirnyaaaaa......



Nampak tak..nampak tak....senyum sampai nampak gigi tau....alhamdulillah...result final dah kua pagi tadi...syukur aku lulus sume subjek...pointer tak bagus pun..sebab aku hanyalah seorang pelajar yang dikategorikan sebagai pelajar yang sedang-sedang sahaja...jadi..bila sume 5 subjek aku amek sem lepas lulus..aku dah kira bersyukur...

Pagi tadi baca wasap bebudak ni wasap diorang dah cek result...aku punye jantung tu..dup dap dup dap...dah la tengah drive nak pergi kije...dah tu plak..skunk ni result diorang sent through email...so..memang dapat notification la kan kat hp..tapi aku tak bukak..tak bukak...mane tau tengah drive bukak email sekali tengok ader subjek yang aku gagal..mau aku brek emergency kat tengah jalan kang...kan tak pasal2...better sampai opis baru tengok....sekali cek...fuhhh..lega weh...berbaloi usaha tido 2,3 jam je final ritu...dengan macam-macam kes nak kena hadap...syukur ya amat la...

pastu wasap kat member group...malangnyer..ada sorang dari member group aku berlima tu sangkut 1 paper....sedihnya dier kena repeat...tapi tak pela...kiteorang cakap kat die yg kiteorang kat sini akan bagi support kat baiyah...yg penting jgn give up..nasib baiklah dier berpikiran positif....alhamdulillah...

Paperpun...next sem will be on September...Part 3 i'm comingggggg!!!!!


Result Part 2 sem ni





No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT . All rights reserved. | Sign in | Top of page