Hadiah hari jadi!!!



Hari ni dapat 1 khabar berita..tapi, ntah betul atau x...dengar citer....site da dapat increment....increment???kenaikan gaji...wow!!itu sudah bagus...tapi tu kat site..nape hq xtau pun???

Kena selidik bebetul nih...kak shitah aka my leader wassap our superior tanye balik opis ke x....our sir said balik...ok....nebes....tik tok tik tok tengok jam dah pukul 5 lebih...balik pukul 6...mane bos ni x masuk lagi...skali nampak die sampai..masuk bilik panggil one by one...

Sampai turn aku...jeng jeng jeng...die cakap sila perbaiki kedatangan jangan sampai dapat warning...aku pun xplain la bla bla bla..then bos aku cakap xpe..tu u kena pandai adjust macam mane u punye timing datang kije...aku ckp ok la...skali die kuakan surat...die bagi...die cakap ni ade surat mungkin u punye increment...aku pun tima kasih sir...terus kua..kua bilik dengan senyuman yang melebar...muahaha....

Alhamdulillah...bulan 7 ni banyak betul surprise aku dapat..haha..dapat bonus yang x disangka..dapat increment lagi...ye la..slalu increment awal taun..ni da nak akhir taun baru dapat..ingatkan taun ni xder increment...baru nak merajuk cari kije len..haha...nasib bek dapat..bolehlah untuk survive..amiinnn..syukurr..nasib bek la big bos nk bagi..lau die xnk bagi...xskt hati kite ni kan...tima kasih bos..taun dpn and seterusnya continue la nek lagi ye..hehe...


Alhamdulillah..syukur ya Allah...nek gaji lagi!!! 

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT . All rights reserved. | Sign in | Top of page