Final Exam Part 2


Alhamdulillah...syukur ke hadrat illahi...akhirnya berakhir jugak final exam aku selasa hari tu 19/07/2016....aku rase final kali ni aku teramat la stress....sebabnye korang nak tau???

1. Korang tau x ade 2 paper yg kiteorang boleh choose nak jawab yang mane then bila dpt paper baca arahan..."Kertas ini mengandungi 5 soalan sila jawab semua"...aku dh mcm wut the heck????sir ckp blh pilih...ni x blh pilih plak...stress nyer....da target da soklan mne nk jawab...skali dpt arahan mcm ni mau x stress...kua plak tajuk yg aku x study...lglah hangiinnn....

2. Bile korang rase korang da study habis da ni...memang da rase "ok...insyaallah aku boleh...sbb da total all out kan utk study..."skali bile dpt paper..."ni amende ni???ape die nk ni...sir xckp pn akn tnye mcm ni...sir x aja pn cm mne nk jwb soklan lau cm ni..." haa...korang nmpk x??nmpk x??tekanan kt situ..ko pun puas la berperah otak duk nk mengingatkan duk nak berpikir tutup mata flash back kot2 mase study ritu de terselak ke ternampak ke mne tau blh igt...bile xdot jwb tu aku mcm letak tgn atas pale...jd cm OMG!!apakah ini...??knape jd begini???haa...tu sbb la aku ckp sem ni jwb final aku cm bengang skit...


Mase ni baru habis paper...nampak je hepi..tp,dlm hati meronta-ronta geram...

Pulun kat hotel 2 malam checkin...study perah otak x hinggaattt punyer....
Last paper ritu..lega da otak xyh stress nk study...tggu nek sem br bln 9 nnt br stress lg skali...haha

Tapi...exam pun da lps...nk maki hamun pn xgne...aku da jwb yg terbaik and sehabis boleh aku perahkan otak aku smpi kering xkua air da duk perah nk kuakan jawapan...hopefully sumenyer akan berjalan lancar dan aku lulus dengan cemerlang dan jayanya...insyaallah aku boleh...☺☺☺

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT . All rights reserved. | Sign in | Top of page