Kisya Birthday

Tahun ni tahun yang so so untuk aku....sebabnye ekonomi makin teruk...so bajet pun banyak nak kena cut la kan...nak dijadikan cerita...hari jadi anak aku jatuh pada hari jumaat 27/1 haritu kirenye esok tu raya cina malam ni cina makan besaq la org kater...budak pun dah start cuti sekolah...so, aku ngan family decide la bawak budak-budak ni pergi cheras habiskan cuti kat uma makcik aku...kire family gathering la...disebabkan opis aku pun tutup seminggu...aku on je la...

pagi tu sampai...lepak jap..then petang makcik aku ajak p kedai kek...nak celebrate besday anak aku...aku plan memang nak celebrate ngan family je...sebabnya bajet lari...peruntukkan untuk besday die dah diguna pakai untuk bende lain..sadiss tau...sebabnye die da request nak kek doc mcstuffin...tapi petang tu aku dapat belikan die kek red velvet je...alhmdulillah rezeki kisya..makcik aku blanje kek untuk die...pastu die tanye : "Mama,kisya nak tek doc mcstuffin...kisya taknak kek merah ni.."..aku da cam ermm...nak cakap ape eh..nak cakap bajet lari budak2 bukan paham...so aku cakap la.."Kisya..kek doc mcstuffin lain kali la ye...sebab kat kedai ni takda jual kek mcstuffin"..so die macam hurmm..takpela mama...ok cam fuhh...lega sikit...umur je 4 taun tapi mulut ya rabbi....


Happy Birthday Kisya...😄





Baby fyraa tgk je kisya nk potong kek

Then, esoknye tu dah planning nak bawa sepupu semua g main ice skatting kat ioi mall sebab pak busu nak blanje anak-anak buah ni...jadi bebudak ni seronok la kan...esoknye tu pepagi sume semangat bangun awal sebabnye kiteorang cakap siapa esok bangun lambat tinggal....kiteorang gerak gi ioi mall tu dalam pukul 9 lebih...sampai2 je...parking banyak giler kosong..haha....da tu...dalam sejarah pergi shopping mall kedai belum bukak..haha...gilooo diorang ni..semangat punya pasal...

Kiteorang duk dalam ioi mall tu dekat 6 jam jugak la sebab tunggu budak2 ni habis main ice skating..bile memasing dah penat..bawak la gi makan kat texas chicken...tengok2 pakbusunyer blanje plak kek baskin robbin...senyum lebar anak aku tu...2 hari sambut hari jadi..advance ko dik..org len sambut hari jadi sekali je..ko sambut hari jadi sampai 2 kali..rezeki kamu syg....



Ni masa tengah tunggu yang besa2 main ice skating..so yang kecik tak boleh la main...duk kat luar je


Lebar senyum tgk toksu die belikan kek untuk die...












Tapi, yang kelakarnye...pakbusu aku ni...die yang nak makan aiskrim sebenarnye...jadi..die beli 1 kek...untuk celebrate besday anak aku...yang aku xboleh blah tu..die beli kek flavour kegemaran die plak tu..haha..saba je la...habis je nyanyi and potong die orang pertama yang potong and makan aiskrim tu...die beli kek tu kire buat syarat je la sebenarnye...tapi..papepun tima kasih banyak sebab sudi sambut and belikan kek untuk kisya....sori ye kisya this year dapat sambut macam ni je..insyaallah tahun depan ader rezeki kiter sambut kat school kisya ok...Happy Birthday Kisya...😊😊😍😍

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT . All rights reserved. | Sign in | Top of page