Hat! n!... ='(


:face47: xtau nk ckp mcm tntng hati ni.....

sejak2 ni hati ni asyk nk mrh jer..serba xkne dbuatnyer....pantang silap ckit...cpt sgt nk melenting...nper msti jd mcm tuh??

HATI....bersbrla..brtenang la...jgnla trlalu iktkn sgt perasaan tuh....

nperlah hati aku ni xpnh nk berubh jd kuat mcm luaran aku???luaran..aku kuat..sumer ckp aku tabah...xamek ksh...tp,hakikatnyer..hati aku menangis xberhenti-henti.....:face29:

aku slalu menangis....xkisahla perkara tuh bsr or kck...walaupun niat bergurau tp dgn cre yg agk pedas....luaran ku masih mampu bergelak ketawa..ttpi,dlm hati aku dh mler menangis teresak-esak...dan,tangisan ni akn merebak sehinggalah aku terlelap...

duhai HATI ku yg sggh lmbut...jika dicuit ckit pn blh terkoyak..tabahla HATI....ingt...dugaan dtg tanpa diundang....pupuklah "KESABARAN" d dlm "HATI" supaya ianya blh menghakis "HATI" yg mudah rapuh.....

HATI....oh...HATI.... :face37:

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT . All rights reserved. | Sign in | Top of page